تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

برندینگ (Branding) یا برندسازی


    "اَل ریس، ۸ ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد از طریق آن و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، سقوط تبلیغات و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود، لورا ریس.ir" target="_blank"> است که در طی آن به جایگاه احساسی و گزارش‌های رسانه هاست.ir" target="_blank"> و یک برند قوی در بازار بسازند:

    تبلیغات
    روابط عمومی
    پیشبرد فروش
    بازاریابی مستقیم
    فروش شخصی
    بسته بندی
    رویدادها و اسپانسرینگ
    خدمات مشتری
     

    برندینگ،

    برای ایجاد برند، اعتبار و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد،
    بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر تا و تولید ثروت است. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر با مشتریان ارتباط برقرار کرده و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، به زبان دیگر  برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد 

    (دکتر امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی) 

    برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها است که و ظهور روابط عمومی "

    برندینگ دانشی با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , ,

آمار امروز پنجشنبه 28 دي 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :211650
  • بازدید امروز :248576
  • بازدید داخلی :48796
  • کاربران حاضر :102
  • رباتهای جستجوگر:115
  • همه حاضرین :217

تگ های برتر امروز

تگ های برتر